BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 16, 2010

Tepung dan Telur Bersatu

14 Mac.....
Start dari tarikh itu, rupa-rupanya dah 21 tahun aku hidup di muka bumi ni...x sangka masa berlalu dgn cepat sekali....kali ni aku nak kongsikan macam mana kawan2 aku sambut besday aku dan master plan-----awekku sendiri...hahaha

Ketika malam tu, aku ngan dia tengah study sikit2 kat AIA...mula2 tu dia kata nak makan kat 6th nanti...masa tu aku dah rasa semacam pun....macam ade sesuatu akan terjadi....6th sense aku berfungsi ngan bagus malam tu...nak dekat kul 11 lebih camtu dia dah start pegang2 handset...ak cakap la nak tengok ape msg2 tu...dia x bagi...huhuhu

Pastu je, aku wat2 nak marah dia...wat2 merajuk sikit...saje je sebab rasa macam dia nak wat suprise je malam tu...nak dekat kul 12 tu aku pun teman dia nak gi makan kat 6th....sampai je kat depan rumah master tu memang gelap...dalam gelap2 tu rupanya ade orang bersembunyi....kat situ gak nampak AH ngan SHAM dating....

TETIBA JE................

hehehehe...hinggap satu telur kat belakang.....rupa-rupanya ada tentera datang nak menyerang....abis aku dikerjakan ngan tepung dan telur....banyak giler sampai bau semacam je badan aku ni....apa2 pun terima asih kat tentera2 tu
TENTERA --- zul,arif,sham,ah,elie,sarah.....

dalam berperang tu, sempat gak la amik gambar...thanks to arif @ photographer.....dan sebab photographer la dia selamat dari kena telur ngan tepung malam tu....hehehe...x puas hati betul.....ok la..leh la tengok2 gambar yg dipilih....
BYE...assalammualaikum.....

p/s : pengajarannya ialah bila besday nanti jangan percaya kan orang langsung termasuklah awek sendiri....hehehehe....

THANKS SUMER.........












5 comments:

Siti Sarah Jamaludin said...

hehehe...bersatu dowh

Maamin "KAKA" Malik said...

hehehe...
ape yg bersatu???

MomTom said...

telur ngan tepong

Siti Sarah Jamaludin said...

yeay...pecah pup..hehe

Maamin "KAKA" Malik said...

owh....
suka ek dia...
mntang2 la master planner...