BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 4, 2010

PeMBuKA KaTa

Assalammualaikum dan salam sejahtera....
Mulai tahun 2010, ni lah kali kedua aku bergiat dalam dunia blog ni....hehehe sebelum ni ade gak aku wat 1 blog lagi tapi sudah lama x update....so terbiar je camtu...
X pe la...ni blog terbaru aku...harap2 aku leh la rajin2 kan diri update blog ni....hehehe...

Hmm....sekarang ni aku x la busy sangat...ade je banyak masa terluang sampai aku rasa bosan sebab x tau nak wat pe...hehehe....hari2 macam biasa la...bukak FB and then main game2 kat dalam tu...

Selain main game2 FB, aku kadang2 cari gak movie2 yang best untuk download....banyak gak movie yang aku tertinggal....so ape lg untuk jimatkan duit, aku download la mana2 yang aku minat...malas nak gi wayang....kena jimat la sem ni....hehehe

Tentang kelas lak...aduuiiii...sem ni 2 ari, selasa dan jumaat, kelas aku bermula pukul 8...peritnya bila nak bangun pagi...hehehe...nasib baik x de kelas petang except lab n subjek ko-k....

OK LA...setakat tu je la aku nak citer...nanti kita berjumpa lagi...DAAA...assalammualaikum....

SELAMAT TAHUN BARU 2010......

0 comments: