BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, February 21, 2010

Debat Terbuka ASTAR



Alhamdulillah...dah abis pun projek DTA taun ni.....sumernya berjalan ngan lancar walaupun ade sikit masalah teknikal....DTA taun ni aku menjadi "runner" utk team Universiti Malaysia Kelantan (UMK)....huhuhu team ni x la hebat sangat pun...peserta2 pun kebanyakannya masih beginner lagi...dan ini pun kali pertama UMK hantar peserta ke DTA...dan sepertinya aku sangka, UMK gagal menang sekali pun dari 1st round sampai la 5th round....nasib baik la kat 6th round UMK berjaya menang ke atas team UniMAP (C)...itu pun menang ngan tipis...

Sepanjanag DTA ni, 17-21 Februari 2010...aku agak enjoy la...dapat kenal ngan student2 universiti lain...ade UIAM, UTM, UiTM, MMU, IPIS, UPM dan banyak lagi...Total team yang masuk dalam 52 team termasuklah 1 team dari SDAR, iaitu Kelab Seni Orator Seremban....Taun ni team KSOS ni paling mendapat sambutan...Kadang2 terfikir gak pelajar2 SDAR ni lebih hebat dari student2 universiti lain....KSOS ini hanya kalah sekali dalam 6 round tu....

Lastly, tahniah kepada team UIAM yang menjadi juara DTA taun ni....no 2 lak jatuh kepada team UTM ngan ke-3 kepada team KSOS tu....Tahniah gak kepada pendebat UIAM, Ismail namanya....Kepada team lain, cuba lagi taun depan.....Dan DTA ni adalah last projek aku kat ASTAR ni...Pasni aku dah x nak join ape2 lagi....huhuhu....

Lepas abis je DTA ni...esoknya masa untuk enjoy...ape lagi kuar tengok wayang la...citer "PERCY JACKSON AND THE LIGHTNING THIEF"...memang best giler citer ni...rugi kalo x tengok.....hehehehe....ok la sampai sini je la aku update blog....
BYE...
Assalammualaikum...............

0 comments: