BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, February 6, 2010

Minggu Terakhir Sebelum Cuti

Assalammualaikum....
Pejam celik pejam celik dah masuk bulan Februari pun...so dah nak dekat 7 minggu pun aku dah belajar kat UM ni dan yang paling best dah nak cuti pun...hehehe...

Banyak benda yang berlaku sepanjang dua minggu sebelum cuti ni...Yang paling best nak citer tentang krisis air kat UM ni...Air kat UM start tak ada masa hari khamis tu...sampai la hari Jumaat masih gak tak ada...Time tu memang menyusahkan...Kena bangun awal2 untuk mandi kat Fac Dental sorang2...Kadang2 tu kena angkat air sendiri...Fuuhhhh letih giler....Sampai ari Sabtu ni, air masih segan2 nak kuar...Aduiiiii kadang2 aku terfikir gak...Mana satu lebih penting - air atau eletrik???

Ari Sabtu ni aku pergi kuar MidValley...Cadang nak beli baju ke seluar ke....Tapi tension lak aku dengan tak leh kuar duit dari ATM...dah banyak kali aku cuba tapi still tak leh gak...Last2 jalan2 je kat MidValley tu...

Dan start dari minggu depan aku dah sibuk...ada 3 test akan menunggu ku - Soil Mechanic II, Water Resource dan Civil Math II....Dan la tu ditambah dengan satu lagi kerja design RC II untuk dihantar sebelum cuti ni...aduiiiii banyaknya kerja...Esok gak aku akan masuk explorace Kempen Keselamatan....Harap2 tahun ni dapat la placing lagi seperti tahun-tahun lepas....

Ok...setakat n je la...Nak turun sambung study untuk test...daaaaa....
BYE...

5 comments:

sham said...

bagus2! study gempak2!

arif mohamad said...

arini mmg xleh nak kuarkan duit.. bank islam ngah buat maintenance.. semua urusan x boleh arini..

Maamin "KAKA" Malik said...

la..ye ke...
ptut la x leh td...
isshhhh3...x de notis pun...

fifiecutie said...

wow kaka..i like ur blog..hahahaha...

Maamin "KAKA" Malik said...

ye ke...
hahaha...thank you...